Оплата і доставка
Умови оплати та доставки
Нова пошта (до відділення або кур’єром)
Термін доставки Вашої посилки компанією «Нова пошта» до пункту призначення зазвичай не перевищує 3-х робочих днів. Замовлення, оформлені до 14:00, ми передаємо того ж дня компанії «Нова пошта» для доставки. Замовлення, оформлені після 14:00 – ми передаємо компанії “Нова Пошта” наступного дня. Після цього перевізник повідомить Вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.
При сумі замовлення до 799 грн. вартість доставки – згідно тарифів перевізника, при сумі замовлення понад 799 грн. – доставка безкоштовна!
Оплатити товари Ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard під час оформлення замовлення на сайті або у відділенні (кур’єру) компанії «Нова пошта». Жодних прихованих платежів, оплати послуг транспортної компанії, плати за переказ грошей та комісій! Ви сплачуєте лише суму Вашого замовлення.
Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі трохи більше 4 робочих днів, після чого відправляється назад. При оплаті карткою на сайті вказаний у замовленні одержувач повинен буде показати документ, що засвідчує особу, або штрих-код одержувача, у додатку “Нової пошти” (при замовленнях на суму до 5 000 грн).
Будь ласка, обов’язково перевірте надсилання при отриманні на відділенні “Нової пошти”. У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитись від посилки, склавши з представником компанії “Нова пошта” відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії “Нова пошта”.
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії “Нова пошта” Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Також Ви маєте можливість відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті компанії.
Способи оплати
Топікрем піклується про кожного з вас, пропонуючи різні способи оплати при замовленні та в момент отримання. Завдяки такому різноманіттю ви можете бути впевнені у безпеці онлайн-шопінгу. Вибирайте зручний спосіб оплати та заощаджуйте свій час!
1. Готівкова оплата при отриманні замовлення
Якщо ви не бажаєте попередньо оплачувати замовлення, у вас є можливість розрахуватися готівкою в момент отримання посилки у відділеннях або з кур’єром Нова Пошта.
2. Безготівкова оплата при оформленні замовлення
Власники карток Visa та MasterCard можуть повністю сплатити замовлення в момент його оформлення на нашому сайті. Цей варіант оплати дозволить заощадити час при отриманні посилки.
При отриманні посилки на відділеннях Нової Пошти ви сплачуєте виключно суму замовлення без прихованих платежів, комісій та послуг транспортних компаній.
Обмен и возврат
Простой обмен и возврат
Случайно добавилась или перепуталась позиция по заказу? При проверке посылки при получении вы увидели повреждение товара? Понимаем, что недоразумения иногда случаются. Просто расскажите нам о проблеме, а мы поможем быстро решить.
1. Если при получении посылки доставленный товар не соответствует заказу, курьер по вашей просьбе заберет его и вернет оплату.
2. Если проблема обнаружена позже, кратко опишите ситуацию, приложите фото или видео товара, который вы приобрели у нас и хотели бы вернуть, отправив письмо с использованного для оформления заказа адреса на электронный адрес topicrem.ua@mayoly.com
Если товар не открыт, а целостность упаковки не нарушена, вы можете вернуть продукт в течение 14 дней с момента приобретения.
К сожалению, мы не застрахованы от сбоя на производстве. Если вы обнаружите брак, скажите нам. Наш менеджер предложит возможные решения, а в случае обмена или возврата товара организует визит курьера или расскажет, как отправить нам посылку.
Пожалуйста, обязательно храните упаковку со штрих-кодом товара, при обращении мы попросим предоставить и сам товар или товары, входящие в набор (без повреждений при распаковке и использовании), все комплектующие и упаковку товара со штрих-кодом производителя и документ, подтверждающий приобретение товара у нас.
Ориентировочно в течение 14 дней (но не более 30 дней) после получения посылки мы изучаем возвращенные позиции, принимаем решение по возврату средств на указанный счет. Если вы не использовали карту для оплаты, для возврата средств, нам нужно будет уточнить номер карты для возврата, ИНН и ФИО владельца карты. Дополнительно вам отправят сообщение на электронный адрес о статусе возврата.
Единственная просьба: не возвращайте нам товары, приобретенные в другом магазине, продукцию, которой вы пользовались, а также изделия, по которым нет аргументированных причин для обмена или возврата. Мы отслеживаем партии по специальным кодам. Во всех других ситуациях мы постараемся помочь быстро и легко оформить обмен или возврат.
По всем вопросам вы можете связаться с нами по телефонам: (050) 420 19 82 по будням с 9:00 до 18:00